Reklamacija robe (greška na proizvodu)
✔ U slučaju opreme greškom naručene, ćemo Vam na temelju ostupanja od ugovora vratiti kupnu cijenu proizvoda nakon dostave robe natrag na našu adresu*
✔ Reklamacije rješavamo 2-3 radna dana nakon što primimo natrag robe.
✔ Embalaža izdelka je lahko mehansko poškodovana, blaga ni treba vrniti v originalni embalaži.
✔ Proizvod mora biti nekorišten i čist.
*max do 14 dana od preuzimanja robe
Kako reklamirati robu ?
- Ispunite jednostavan reklamacijski formular niže.
- U slučaju da imate neka pitanja ili nejasnoće, se radnim danom možete javiti do 48h od preuzeća od te se možemo dogovoriti o detaljima reklamacije.
- Temeljim pakiranjem ćete ograničiti mogućnost oštećenja tijekom dostave. Idealno bi bilo zapakirati u originalnu ambalažu. Robu preporučamo poslati:
- Poštom kao preporučenu pošiljku zajedno sdokumentom o kupovini (fakturom) na adresu:
Filip Trade Company s.r.o.
Kragujevská 1
010 01, Žilina
Slovačka
- Hrvatskom poštom na povratnu adresu:
Packeta International s.r.o - HR post (NSC)
Povratni ID - Filip Trade company s.r.o./4ROBOT.hr
Poštanska 9, 10410 Velika Gorica
Na ovu povratnu adresu moguće je poslati povrat samo putem Hrvatske pošte.
Osobni podaci obrađuju se u skladu s Uredbom GDPR i Zakonom br. 18/2018 Coll. o zaštiti osobnih podataka. Više informacija možete pronaći ovdje.